Concept! Ben ik bijna concept vergeten. Terwijl het de kern is van communicatie

Dag 3 start met een vreselijke ontdekking. Conceptueel denken ontbreekt als Hoofdstuk. Zonder concept geen goede communicatie.

conceptueel denken, dick holzhausEn er is ook nog een leuk boekje over verschenen van de hand van Dick Holzhaus. We kennen van jaren terug (1e druk 1998!) Concepting, geschreven door Jan Rijkenberg (oprichter BSUR). En nu dan Conceptueel denken. Met de 4WaardenMethode. Een leuk, praktisch boekje, vooral voor de mkb-directeur die “iets met communicatie wil doen, maar niet weet waar te beginnen”. Bij het begin: een goed concept. Ideaal voor left brainers, professionals die liever logisch denken dan vertrouwen op inspiratie.

Boekje als eindejaarsgeschenk aan een paar klanten geschonken. Klant Y begon er direct in te bladeren en nieuwe ideeën te bedenken. Het werkt!

Bij Leporello Uitgevers kun je Conceptueel denken online bestellen.

 

Comments are closed.