InterExcellent

“De Kunst van het verbinden”

IE homepage

 

 

De situatie
InterExcellent is een bureau voor executive interim-management en search en IT Regie Management. In 2012 vraagt Lead Today Tij om samen een nieuwe website te ontwikkelen die volledig in het teken staat van conversie.

De oplossing
Op basis van deze doelstelling heeft Tij daarna de volgende activiteiten uitgevoerd:

  • Nieuwe siteconcept bedacht en hiervoor de basiscontent geschreven
  • Diverse cases herschreven vanuit het perspectief van de dienstverlening van InterExcellent
  • Wekelijks tot maandelijks nieuwsberichten en persberichten geschreven en geplaatst
  • Periodiek e-mailnieuwsbrieven verzonden
  • Webpagina’s over het gezamenlijke programma van InterExcellent en Nyenrode over Permanente Educatie
  • Adwordscampagne opgezet
  • Maandelijks statistiekenrapporteren waarbij we de uitkomsten gebruiken om te sturen op leadgeneratie

In 2016 introduceerde InterExcellent haar pay-off “De kunst van het verbinden”. Hiermee benadrukt zij dat het matchen van opdrachtgevers aan de juiste kandidaten meer is dan het afwerken van lijstjes, maar vraagt om een gedegen kennis en inlevingsvermogen van de klant en kandidaat.

Het resultaat
Begin 2018 heeft Tij samen met André Brocatus Design Company een nieuwe website gelanceerd, met een compleet nieuwe look & feel die binnen deze branche echt onderscheidend is. Op basis hiervan gaan we verder werken aan traffic en conversie. InterExcellent is weer groeiende en vervult steeds vaker vaste functies of interim-posities op hoog niveau bij bijvoorbeeld universiteiten, gemeenten en zorginstanties.