Voor wie is Tij

De klanten waar Tij graag voor wil werken hebben drie zaken met elkaar gemeen:

  • Ze hebben ambitie
  • Ze geloven in het effect dat content, communicatie en online marketing kan hebben op het succes van hun bedrijfsvoering
  • Ze willen dat er nú wat gebeurt.

Ook zelf aan de slag
Tij gelooft in nauwe samenwerking tussen mensen. Je moet dus zelf ook aan de slag. Uitbesteden is bedoeld om kwaliteit te verhogen en processen efficiënter te maken, niet om mensen minder verantwoordelijk te laten zijn voor het eindresultaat. En Tij helpt je op weg.

De diensten van Tij:

  • Contentmanagement
  • Contentplan
  • Webcopy, SEO, landing pages
  • Ads (voorheen Google Adwords)
  • E-mailmarketing, e-mailnieuwsbrieven
  • Social media
  • Reclame, DM, PR, beurzen
  • Statistieken (Google Analytics/GA4)

Voor conceptontwikkeling, design, programmeren et cetera werkt Tij samen met diverse freelancers en bureaus. Bekijk de vele referenties en cases van verricht werk.

Het maakt dus niet uit of je een kleine of grote organisatie bent. Tij staat voor beweging (getijde), voor (continue) verandering. Als je dàt ziet als de richting om verder te komen, is Tij voor jou de aangewezen partij.