Tij ‘Contentplan’ op #2

Tij ContentplanDag 9. Voor klant Z aan de slag met breed communicatiepallet. Interessant om te zien hoe verbanden ontstaan en hoe je van daaruit weer op nieuwe verbanden komt tussen doelgroepen, proposities, kanalen en vorm. (Zie dag 2). Content is fundering, voeg en smeermiddel tegelijk. Zoekwoorden betekenen veel meer dan ‘targets’ voor SEO en Adwords. Ze zetten je scherp, brengen (nieuwe) concurrenten in beeld.

Pak voor de lol zelf ‘s wat zoekwoorden die bij je passen en probeer jezelf terug te vinden. Bijzonder: Tij staat #2 op zoekwoord contentplan.

Op #1 staat het artikel van Lee Odden op Frankwatching, waar ik op dag 5 over  blogde. Prima om onder te staan.

SEO Tij contentplan

 

 

 

 

 

 

Maar dat niemand op contentplan adverteert of zich specialiseert, verbaast me. Anderzijds: Houden zo. Wel meteen een reden om uit te zoeken hoe ‘contentplan’ het doet qua volume en concurrentiepositie en de #1 kan overnemen van Lee en Frank. Wordt vervolgd.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *