Voor wie is Tij

De klanten waar Tij graag voor wil werken hebben drie zaken met elkaar gemeen:

  • Ze hebben ambitie
  • Ze geloven in het effect dat communicatie, marketing en internet kan hebben op het succes van hun bedrijfsvoering
  • Ze willen dat er nú wat gebeurt.

Ook zelf aan de slag
Tij gelooft in nauwe samenwerking tussen mensen. Je zult dus zelf ook aan de slag moeten. Uitbesteden is bedoeld om kwaliteit te verhogen en processen efficiënter te maken, niet om mensen minder verantwoordelijk te laten zijn voor het eindresultaat. Integendeel. En Tij helpt je op weg.

De diensten van Tij:

  • Contentmanagement, contentplan
  • Webcopy, SEO (Google zoekmachine-optimalisatie)
  • Adwords, bannering
  • E-mailmarketing, e-mailnieuwsbrieven
  • Communicatiemanagement
  • Reclame, DM, PR

Voor conceptontwikkeling, design, programmeren et cetera werkt Tij samen met diverse free lancers en bureaus.

Het maakt dus niet uit of je een kleine of grote organisatie bent. Tij staat voor beweging (getijde), voor (continue) verandering. Als je dàt ziet als de richting om verder te komen, is Tij voor jou de aangewezen partij.